Expediere

Confirmare comanda

Dupa finalizarea comenzii, vei primi automat un e-mail de confirmare. In cazul in care observi ca nu primesti acest e-mail, te rugam sa verifici si in SPAM. Probabil l-au ascuns acolo pisicutele.  

Expediere

Majoritatea produselor sunt expediate in termen de 1–2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii.

Exceptii:

  • Produsele pictate manual: 1–3 zile lucratoare

  • Tricourile, rochiile, bluzele si hanoracele printate: 1–3 zile lucratoare

Produsele pictate manual si cele personalizate prin imprimare sunt realizate individual, la fiecare comanda, pentru a asigura unicitatea si calitatea fiecarui articol.

In plus, acest proces ne ajuta sa producem responsabil, sa evitam risipa si sa sustinem un stil de viata sustenabil, in armonie cu protejarea mediului.

Livrare in Romania

LIVRAREA PRIN curierat RAPID

La Cu Pisici ne dorim sa iti oferim optiuni de livrare care sa se potriveasca purrfect cu programul tau. Astfel, poti alege intre livrarea rapida prin curierat direct la tine acasa si livrarea cu Sameday la Easybox.

Livrarea rapida direct la tine acasa se face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier si Sameday.

  • costul standard al livrarii direct la tine acasa este de 17.90 lei pentru plata online prin card bancar pe site-ul nostru; pentru plata prin ramburs se adauga o taxa suplimentara de 5 lei. 
  • costul standard al livrarii la Easybox este de 13.90 lei pentru plata online prin card bancar pe site-ul nostru; plata prin ramburs nu este valabila pentru acest tip de livrare.
  • pentru comenzile cu o valoare egala sau mai mare de 400 lei, transportul este gratuit. 
  • produsele vor fi livrate in 24h-48h de la expediere. Te rugam sa ai in vedere ca livrarea produselor Cu Pisici poate suferi intarzieri din motive independente de noi, cum ar fi conditii meteo nefavorabile, forta majora, evenimente neprevazute sau probleme logistice;
  • livrarea se efectueaza de luni pana vineri. Zilele din weekend si sarbatorile legale sunt considerate zile nelucratoare;
  • curierul va incerca sa iti livreze comanda de doua ori, cazuri in care te va si contacta telefonic. Daca livrarea va esua si a doua oara, curierul ne va inapoia coletul;
  • deoarece consideram ca respectul trebuie sa fie reciproc intre cumparator si vanzator, in cazul clientilor care refuza coletele si apoi revin cu noi comenzi, ne rezervam dreptul de a decide daca le vom onora comenzile sau nu. In cazul in care alegem sa le expediem produsele comandate, este necesar ca plata sa se faca cu cardul pe site-ul nostru. Rambursul nu va fi permis in aceste situatii.

Retur

Returnarea Produselor
  • produsele pot fi returnate fara griji in maximum 100 zile calendaristice de la data ridicarii comenzii. In acest caz clientul nu este nevoit sa justifice motivul returului;
  • clientul are obligatia de a anunta demararea procesului de retur prin e-mail la miau@cupisici.ro;
  • in cazul returnarii produselor, clientul va suporta costurile pentru transport; 
  • se accepta returul doar prin intermediul firmelor de curierat. Nu acceptam primirea produselor prin intermediul Postei Romane;
  • clientul poate opta sa returneze produsele prin orice firma de curierat doreste sau poate alege sa trimitem noi firma de curierat cu care colaboram (Fan Courier/Sameday) pentru ridicarea produselor. Taxa de transport difera in functie de localitate si greutatea coletului. 
  • produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie uzate sau deteriorate de niciun fel, inclusiv sa nu aiba fire de par de pisica pe ele.
  • pentru produsele returnate care au par de pisica se va percepe o taxa de curatare de 10 lei care va fi retinuta din suma finala de returnat. 
  • in cazul in care produsele returnate prezinta semne de uzura sau deteriorare, ne asumam dreptul de a nu inapoia in intregime contravaloarea acestora;
  • banii vor fi returnati doar prin transfer bancar intr-un cont mentionat de client in maximum 5 zile lucratoare de la finalizarea returului;
  • produsele achizitionate sub forma de set, vor fi returnate impreuna;
  • pentru produsele care au beneficiat de un discount, clientul va primi inapoi suma pe care a achitat-o beneficiind de reducere, nu suma ce reprezinta pretul real al produsului;
  • nu se accepta returul pentru produsele personalizate. Te rugam sa intelegi ca acel produs a fost creat dupa specificatiile tale.

Schimb produse

Schimbarea Produselor
  • produsele pot fi schimbate fara griji in maximum 100 zile calendaristice de la data ridicarii comenzii. Clientul are obligatia de a anunta demararea procesului de schimb de produse prin e-mail la miau@cupisici.ro;
  • in cazul schimbului produselor, clientul va suporta costurile pentru transport. Nu acceptam primirea produselor prin intermediul Postei Romane;
  • produsele pot fi schimbate cu alte produse care fac parte doar din aceeasi categorie;
  • produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie uzate sau deteriorate de niciun fel, inclusiv sa nu aiba fire de par de pisica pe ele.
  • pentru produsele returnate care au par de pisica se va percepe o taxa de curatare de 10 lei care va fi retinuta din suma finala de returnat. 
  • dupa ce vom primi produsele si le vom verifica, vom trimite noile produse;
  • in cazul in care produsele returnate prezinta semne de uzura sau deteriorare, ne asumam dreptul de a nu trimite noile produse decat dupa ce clientul va achita diferenta de bani necesara acoperirii daunelor create;
  • in cazul in care clientul refuza sa achite aceasta diferenta, nu vom trimite noile produse si ii vom rambursa o parte din suma achitata initial;
  • banii vor fi returnati doar prin transfer bancar intr-un cont mentionat de client. in maximum 5 zile lucratoare de la finalizarea returului;
  • in cazul in care clientul doreste inlocuirea produsului cu un alt produs care are un pret diferit, va achita diferenta de pret sau ii vom restitui diferenta de pret, in functie de caz;
  • nu se accepta schimbul pentru produsele personalizate. Te rugam sa intelegi ca acel produs a fost creat dupa specificatiile tale.

Livrare Internationala

LIVRAREA internationala prin CURIERat rapid

Livrarea internationala se efectueaza prin intermediul serviciului de curierat rapid al firmelor GLS si DHL. 

Coletele pot fi livrate doar in tarile din Uniunea Europeana. Daca iti doresti ca livrarea sa se faca intr-o alta tara, te rugam sa ne contactezi pe e-mail la miau@cupisici.ro si vom cauta solutia potrivita pentru tine. 

  • costul standard al livrarii variaza intre 44.9 lei si 128.9 lei, in functie de zona geografica. Acesta va fi afisat la finalizarea comenzii. 
  • pentru comenzile cu o valoare egala sau mai mare de 1000 lei, transportul este gratuit. 
  • produsele vor fi livrate in 1-5 zile lucratoare de la expediere. Te rugam sa ai in vedere ca livrarea produselor Cu Pisici poate suferi intarzieri din motive independente de noi, cum ar fi conditii meteo nefavorabile, forta majora, evenimente neprevazute sau probleme logistice;
  • livrarea se efectueaza de luni pana vineri. Zilele din weekend si sarbatorile legale sunt considerate zile nelucratoare;
  • curierul va incerca sa iti livreze comanda de doua ori, cazuri in care te va si contacta telefonic. Daca livrarea va esua si a doua oara, curierul ne va inapoia coletul;
  • deoarece consideram ca respectul trebuie sa fie reciproc intre cumparator si vanzator, in cazul clientilor care refuza coletele si apoi revin cu noi comenzi, ne rezervam dreptul de a decide daca le vom onora comenzile sau nu. In cazul in care alegem sa le expediem produsele comandate, este necesar ca plata sa se faca cu cardul pe site-ul nostru. Rambursul nu va fi permis in aceste situatii.

Retur produse international

Returnarea Produselor
  • produsele pot fi returnate fara griji in maximum 100 zile calendaristice de la data ridicarii comenzii. In acest caz clientul nu este nevoit sa justifice motivul returului;
  • clientul are obligatia de a anunta demararea procesului de retur prin e-mail la miau@cupisici.ro;
  • in cazul returnarii produselor, clientul va suporta costurile pentru transport; 
  • se accepta returul doar prin intermediul firmelor de curierat. 
  • clientul poate opta sa returneze produsele prin orice firma de curierat doreste sau poate alege sa trimitem noi firma de curierat cu care colaboram pentru ridicarea produselor. 
  • produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie uzate sau deteriorate de niciun fel, inclusiv sa nu aiba fire de par de pisica pe ele.
  • pentru produsele returnate care au par de pisica se va percepe o taxa de curatare de 10 lei care va fi retinuta din suma finala de returnat. 
  • in cazul in care produsele returnate prezinta semne de uzura sau deteriorare, ne asumam dreptul de a nu inapoia in intregime contravaloarea acestora;
  • banii vor fi returnati doar prin transfer bancar intr-un cont mentionat de client in maximum 5 zile lucratoare de la finalizarea returului;
  • produsele achizitionate sub forma de set, vor fi returnate impreuna;
  • pentru produsele care au beneficiat de un discount, clientul va primi inapoi suma pe care a achitat-o beneficiind de reducere, nu suma ce reprezinta pretul real al produsului;
  • nu se accepta returul pentru produsele personalizate. Te rugam sa intelegi ca acel produs a fost creat dupa specificatiile tale.

Schimb produse international

Schimbarea Produselor
  • produsele pot fi schimbate fara griji in maximum 100 zile calendaristice de la data ridicarii comenzii. Clientul are obligatia de a anunta demararea procesului de schimb de produse prin e-mail la miau@cupisici.ro;
  • in cazul schimbului produselor, clientul va suporta costurile pentru transport. 
  • produsele pot fi schimbate cu alte produse care fac parte doar din aceeasi categorie;
  • produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, sa aiba toate etichetele, sa nu fie spalate si sa nu fie uzate sau deteriorate de niciun fel, inclusiv sa nu aiba fire de par de pisica pe ele.
  • pentru produsele returnate care au par de pisica se va percepe o taxa de curatare de 10 lei care va fi retinuta din suma finala de returnat. 
  • dupa ce vom primi produsele si le vom verifica, vom trimite noile produse;
  • in cazul in care produsele returnate prezinta semne de uzura sau deteriorare, ne asumam dreptul de a nu trimite noile produse decat dupa ce clientul va achita diferenta de bani necesara acoperirii daunelor create;
  • in cazul in care clientul refuza sa achite aceasta diferenta, nu vom trimite noile produse si ii vom rambursa o parte din suma achitata initial;
  • banii vor fi returnati doar prin transfer bancar intr-un cont mentionat de client. in maximum 5 zile lucratoare de la finalizarea returului;
  • in cazul in care clientul doreste inlocuirea produsului cu un alt produs care are un pret diferit, va achita diferenta de pret sau ii vom restitui diferenta de pret, in functie de caz;
  • nu se accepta schimbul pentru produsele personalizate. Te rugam sa intelegi ca acel produs a fost creat dupa specificatiile tale.

Daca ai nelamuriri, te rugam sa ne “miauni” (scrii) un e-mail la miau@cupisici.ro  sau sa completezi formularul de contact.